• Postitus koko Suomeen!
  • 14 pv vaihto- ja palautusoikeus
  • Nyt LÄHES KAIKKI tuotteet erikoishinnoin!
  • Postitus koko Suomeen!
  • 14 pv vaihto- ja palautusoikeus
  • Nyt LÄHES KAIKKI tuotteet erikoishinnoin!

Maksaminen

Tilauksen voi maksaa verkkopankissa, luottokortilla tai noudon yhteydessä myymälässämme. Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy.

Noudon yhteydessä maksuvälineinä käyvät käteinen ja yleisimmät maksukortit.

Toimitus

Toimituksen voi tilata postitoimipaikkaan, pakettiautomaattiin tai kotiovelle.

Nouto myymälästä 0,00 €

Postipaketti (myös pakettiautomaatit) 7,90 €

Postitus kotiovelle 13,90 €

Toimitusaikamme on 3-5 arkipäivää tilauksesta. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen lisäksi ilmoituksen, kun lähetys on pakattu ja lähetetty. Jos tilaamaasi tuotetta ei löydy varastostamme, ilmoitamme tästä sinulle erikseen.

Nouto myymälästä

Voit tilata tuotteet verkkokaupasta ja noutaa ne valmiiksi pakattuina myymälästämme aukioloaikoinamme. Tällöin tilaukseen ei lisätä postikuluja.

Voit maksaa tilauksesi joko etukäteen verkkokaupassa tai myymälässä noutaessasi ostoksesi.

Myymälämme osoite:

Kainuuntie 11, 88600 SOTKAMO

Palautus

Verkkokaupasta ostetuilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se oli lähetettäessä (mm. laput paikallaan).

Jos tuote on toimitettu sinulle postitse, voit palauttaa sen veloituksetta Postiin. Tarvitset palautusta varten Helposti-koodin. Ota meihin yhteyttä ennen palautusta koodin saamiseksi. Palauta tuote alkuperäisessä pakkauksessaan.

Voit myös palauttaa tai vaihtaa tuotteen myymälässämme ottamalla meihin yhteyttä puhelimella tai sähköpostitse ajankohdan sopimiseksi.

Palautusosoite:

Kenkäkauppa Saastamoinen

Kainuuntie 11

88600 Sotkamo

Ks. palautusehdot tarkemmin täältä.

Reklamaatiot

Jos koet, että ostamassasi tuotteessa on vikaa, voit tehdä siitä reklamaation.

Reklamaation tehdäksesi lähetä osoitteeseen info@kenkakauppasaastamoinen.fi tilausnumerosi sekä kuvaus viasta ja vian synnystä. Liitä mukaan muutama kuva tuoteviasta sekä koko tuotteesta.

Käsittelemme reklamaation niin pian kuin mahdollista ja palaamme asiaan ratkaisun kanssa.

Kysymyksiä ja vastauksia

Kysymys: Miten osaan valita sopivan kengän koon?

Vastaus: Kenkien todellinen koko voi valitettavasti vaihdella valmistajan ja mallin mukaan. Epävarmoissa tilanteissa kannattaa olla yhteydessä meihin, jolloin kokeneet myyjämme voivat auttaa sopivan koon valinnassa.

Kysymys: Huomasin verkkokaupassa virheen X, mitä tehdä?

Vastaus: Kiitos tiedosta! Verkkokauppa on meille ihan uusi juttu ja opettelemme vielä. Kerrothan meille löytämistäsi kummallisuuksista, niin teemme parhaamme, että verkkokauppa palvelee jatkossa entistä paremmin!

Kysymys: Miksi postitus maksaa enemmän kuin toisessa kaupassa?

Vastaus: Pyrimme mahdollisimman edullisiin myyntihintoihin eikä postituskuluja ole meillä lisätty tuotteiden hintoihin. Kannattaa vertailla hintoja!

Kysymys: Voinko tilata toimituksen Matkahuollon kautta?

Vastaus: Ainakaan vielä tällä hetkellä emme tarjoa Matkahuollon toimituksia. Toimituksen voi tilata Postin noutopisteeseen (myös pakettiautomaatit) tai kotiovelle. Tulevaisuudessa toimitusvaihtoehdot voivat lisääntyä.

Kysymys: Voinko maksaa MobilePayllä?

Vastaus: Tällä hetkellä kauppamme ei tue MobilePayllä maksamista. Mikäli koet MobilePayn tärkeäksi, niin annathan palautetta sähköpostitse tai Facebookissa.

Kysymys: Tein tilauksen, mutta sain myöhemmin tiedon, että tuote on loppuunmyyty. Miksi näin?

Vastaus: Myymme samoja tuotteita verkossa ja kivijalkamyymälöissämme. Myymälöiden myyntitiedot päivittyvät viiveellä verkkokauppaan, joten todennäköisesti tilaamasi tuote on myyty loppuun saman päivän aikana myymälässämme. Pahoittelemme tapahtunutta!

(Graphics designed by Freepik.)